Zdrowie tłuszcze z orzechów

Zdrowa dieta powinna być przede wszystkim zbilansowana. Nie oznacza to wcale, że powinniśmy zrezygnować z tłuszczy lecz zastąpić je dobrymi, zdrowymi tłuszczami, które mają właściwości prozdrowotne. Jednym z najzdrowszych i najbardziej popularnych produktów jest masło orzechowe. A poza tym – jest ono bardzo smaczne! 

Jak wybrać masło orzechowe? 

zdrowe masło orzechowePrzede wszystkim aby masło orzechowe rzeczywiście było zdrowe musimy zwrócić uwagę na jego skład. Na półkach sklepowych aż roi się od różnego rodzaju smaków, konsystencji, dodatków. Należy pamiętać o tym, że zdrowe masło orzechowe to prawdziwe masło orzechowe. Co to oznacza? Musi być ono wyprodukowane w stu procentach z orzechów, bez dodatków w postaci olejów utwardzonych czy cukru. Tylko takie masło orzechowe jest naprawdę zdrowe i może pozytywnie wpływać na nasz organizm. Masło orzechowe smakuje świetnie samo, ale także jako dodatek do różnego rodzaju dań – nie tylko słodkich! Masła orzechowe są bardzo często reklamowane przez trenerów personalnych czy sklepy z fit żywnością. Nic w tym dziwnego, ponieważ jest to produkt w stu procentach naturalny i działający pozytywnie na nasz organizm. Wzbogacenie naszej diety w tłuszcz nie musi wcale negatywnie wpłynąć na naszą sylwetkę. Warto po prostu zamienić niezdrowe tłuszcze, na takie, które będą dodawać nam energii i pozytywnie wpływać na nasz organizm. Takim produktem jest właśnie masło orzechowe. 

Nie bez powodu masło orzechowe często jest używane przez sportowców czy dietetyków. Jest bardzo zdrowe i smaczne. Z łatwością można go również użyć jako dodatek do deserów, zwłaszcza tych fit! Nieważne czy chcemy przejść na dietę ze względów zdrowotnych czy wizualnych – masło orzechowe jest produktem, który powinniśmy włączyć do naszej diety.