Rynek reklamy wizualnej jest w rozsypce

Wielu przedsiębiorców zakładających nowe biznesy wie doskonale jak ważne jest projektowanie logo firmy, dlatego zanim jeszcze wejdą na rynek, udają się do agencji reklamowej lub grafika freelancera z prośbą o wyrysowanie dla nich odpowiedniego logo.

http://www.danowskajankowska.pl/Bywa i tak, że budżet przeznaczony na tego typu operacje jest dość skromny, dlatego decydujemy się jedynie na zaprojektowanie logo, które następnie będziemy wykorzystywać na wszystkich materiałach reklamowych, jakie w przyszłości zamierzamy wydrukować.

Jednak jeśli już udajemy się do agencji, warto pomyśleć nad kompleksowym zaprojektowaniem wszystkich elementów graficznych, jakie mogą nam się przydać w przyszłości.

Samo logo bowiem nie będzie nam zbyt przydatne, jeśli nie będziemy umieli go wykorzystać. Dlatego też identyfikacja wizualna może się okazać strzałem w dziesiątkę, choć niewątpliwie będzie nas ona kosztowała więcej. Polegać będzie ona na zaprojektowaniu nie tylko logo, ale też charakterystycznych cech umieszczanych na wszystkich materiałach reklamowych, przykładowo na wykorzystywaniu charakterystycznego zdjęcia, czy szlaczków dookoła dokumentów firmowych. Możemy też wymyślić niepowtarzalne gadżety reklamowe, które będziemy rozdawać podczas akcji promocyjnych firmy, a które będą uskuteczniały kampanię reklamową.

Możliwości jest wiele, i od nas samych zależy to, jak skrupulatnie je wykorzystamy. Warto pamiętać, czym właściwie jest taka identyfikacja. To nic innego, jak tylko nadanie naszej firmie konkretnych cech, które będą kojarzyły się z jakością naszych wyrobów i wpadały konsumentowi w oko. Często to właśnie wizytówka czy ulotka odgrywa rolę pośrednika między firmą a klientem, i warto zadbać, by ten pośrednik był schludny i robił dobre wrażenie, bo takiemu klient prędzej zaufa.

Więcej informacji na: http://www.coatidesign.pl/pl/content/identyfikacja_wizualna_1