Pr Produktowy – reklama i marketing w nowym wydaniu

mohitoW świecie mody funkcjonuje kilka ciekawych określeń na czynności, które mają na celu wylansowanie danego produktu z branży modowej.

Jednym z nich jest PR produktowy i showroom – jest to nic innego jak coś, z czym spotykamy się na co dzień, choćby oglądając telewizję, przeglądając serwisy czy magazyny plotkarskie. Często w kolorowych magazynach możemy dostrzec zdjęcie celebrytki ubranej w nowoczesne buty, jakich nie znajdziemy jeszcze w żadnym sklepie, oczywiście niby od niechcenia podpisane, skąd pochodzą i ile kosztują. Choć może nam się to wydawać zabiegiem, który ma na celu zainteresowanie czytelnika daną gwiazda czy kreacja, tak naprawdę jest to ściśle opracowana strategia marketingowa, która ma zwrócić uwagę czytelnika na te buty i na tę konkretną markę.

Obecnie modowe agencje marketingowe mają się bardzo dobrze dzięki takim właśnie zagraniom – a wskaźniki sprzedaży promowanych w ten sposób produktów wzrastają, czyniąc tę markę bardziej znaną i pożądaną wśród znawców mody, co pozwala markom zarabiać duże pieniądze.